Brev:
Dårlig ånde - 9 mdr.
20. april 2005
Alder:
9 mdr.
Dårlig ånde - 9 mdr.
Kære Helen.
Min søn på 9 mdr. har tit dårlig ånde, specielt om morgenen. Han trives umiddelbart udmærket, men gylper en del. Han får ske/hapsere 4 gange om dagen og flaske tidlig morgen og til putning. Han får børstet sine 6 tænder morgen og aften.
Har du noget bud på hvad den dårlige ånde skyldes, om han selv er generet af det og hvad jeg kan gøre for at mindske det?
Mange hilsner
Bonnie