Brev:
Hvordan konstaterer man om ens baby har hård mave?
21. april 2005
Alder:
7 mdr.
Hvordan konstaterer man om ens baby har hård mave?
Årsagen er den at vores datter på 7½ måneden, hendes afføring her på det sidste er fast i det, nærmest at det kommer ud i pølser.
Det hænger selvfølgelig nok sammen med at hun får meget mere fast føde en førhen, det er sådan at når vi spiser så vil hun gerne spise det vi spiser, vi moser selvfølgelig maden inden hun får det, men jeg tænker på sådan noget som ris er det for hård ved maven?
Generelt i løbet af dagen får hun vælling til middag om aften om morgen får hun mos og mælk hun vil ikke spise vælling, om aften før senge tid får hun ca. 250ml mælk og i løbet af dagen får hun en masse væske så som tyndt blandet juice elle saftevand ca. 2½x250ml, så jeg vil mene hun får væske nok.
Det der bekymrer mig er om man har chance for at konstatere om de har hård mave.
Hilsen Olav