Brev:
Må vi lade vores barn skrige?
4. september 2003
Alder:
1 mdr.
Må vi lade vores barn skrige?
Hej
Vi har en søn på godt 5 uger.
Han vejer og vokser som han skal og er rigtig fin, efter sundhedsplejerskens mening..
Vi vil godt vide om vi, når han skriger og vi har prøvet alt, må lade ham skrige i 10 min til et kvarter, for at han kan blive træt..
Vi ved han skal trøstes og skal have tryghed, dette er kun hvis alt andet ikke hjælper..
Kærlige hilsener
Anna og Dennis