Brev:
Atter bekymringer ang. motorikken
21. april 2005
Alder:
16 mdr.
Atter bekymringer ang. motorikken
Ja så dukkede de dumme bekymringer atter op, da vi var til børnelæge med Nichlas pga hans astma. Hun sagde til os, hvorfor Nichlas ikke gik endnu og bang så følte vi os som dårlige forældre.
Han hopper jo på numsen og vil gerne rejse sig ved ting går ved sofabord, men så ikke længere. Han er jo 16 mdr nu, så ja hva pokker gør vi for at støtte ham i at komme til at gå?
Gitte