Brev:
Mad til 6 mdr gammel pige
25. april 2005
Alder:
6 mdr.
Mad til 6 mdr gammel pige
Hej Helen
Jeg synes jeg har læst eet sted, at man gerne må give en 6 mdr gammel baby brød, de kan sidde og gnave af.
Er det OK? Gælder det både rugbrød og franskbrød? Nogen bestemt slags?!?
Vores pige får meget skemad på glas. Jeg synes, det er meget besværligt at stå at lave det hele selv, fordi der kan være meget forskel på hvor meget hun spiser.
Må hun også gerne spise agurkestave?
Jeg er meget tilbageholden med at give hende andet end den økologiske mad på glas, fordi jeg er bange for at komme til at give hende noget, hun får i den gale hals, eller noget hun ikke kan tåle.
Kan du vejlede mig lidt?
Hilsner
Lise