Brev:
Næring og nyelse
25. april 2005
Alder:
7 mdr.
Næring og nyelse
Hej
Her er lige en række spørgsmål:
Der var et spørgsmål i min foregående mail om babyer kan få hård mave af ris, kan de det?
Er det ok og give ens datter på 7½ måneder frisk frugt som er most og ikke kogt?
Hvornår er det ikke nødvendigt at steriliserer sutteflasker, hvor gammel skal barnet være?
Hvornår er det klogt at børste tænder på barnet, er det når de første tænder allerede dukker op?
Sker der noget ved at give min datter juice som har stue temperatur eller skal det være varm 37grader?
Hvor længe kan mos som man køber færdiglavet holde sig efter man har åbnet det?
Hvornår kan man give en baby bruse bade, i den forstand hvornår er barnet hårdfør nok til ikke at kan få mellemørebetændelse ved at få vandet i øret?
Tak for en god webside især for de mennesker som opholder sig i udlandet så er det rart man kan få lidt mere info fra Danmark, det er især et problem her i det land jeg er. Der er der ikke nok information og sundhedsplejersker som i DK findes ikke her.
Hilsen Olav