Brev:
Kravle og skemad
28. april 2005
Alder:
7 mdr.
Kravle og skemad
Hej Helen
Min datter nærmer sig de 7 måneder og "står ind imellem på alle fire", så hun gør klar til at kravle. Mit spørgsmål er om der er nogle forholdsregler man skal tage når nu vi har hårdt trægulv? Hun vil vel få mange blå mærker når hun kommer igang. Nogle steder har vi noget skumunderlag, men selvfølgelig ikke over det hele.
I forhold til skemad, så er vi begyndt, men jeg synes meget ofte hun vender hovedet væk, kniber læberne sammen, men hvis jeg "lirker" skeen ind i munden, så lykkedes det ind imellem. Jeg synes ikke hun virker så interesseret i det, håber da at det kommer på et tidspunkt. Har du erfaringer på dette punkt? altså at børn ikke er interesseret, hvor lysten så pludselig kommer.....
Kristine