Brev:
Hvorfor skal kød koges?
30. april 2005
Alder:
6 mdr.
Hvorfor skal kød koges?
Hej Helen
Hvordan kan det egentlig være, at kødet ved 6 mdr alderen skal koges eller steges i ovn?!?
Hvornår vil de kunne spise fx. en almindelig gang pasta med kødsovs? ;-)
Hilsner
Lise