Brev:
Rygbærer og myggebalsam
5. maj 2005
Alder:
9 mdr.
Rygbærer og myggebalsam
Hej Helen
Jeg har lige købt en fin barnerygbærer, som min datter skal sidde en del i, når vi skal på ferie. Til den tid er hun næsten 9 måneder. Vi skal vandre i fjeldene, men kun dagsture. Rygbæreren er med hele "svineriet"; justerbar, med fodstøtter, soltag og nakkestøtte! Hun falder garanteret i søvn undervejs og mit spørgsmål går på, hvor længe det er ok, at lade hende sidde i rygbæreren og at lade hende sove i den. Der bliver helt sikkert masser af pauser undervejs, da vi også har storebrødre på 4 og 8 år med.
Mit andet spørgsmål drejer sig om myggebalsam til børn. Kan jeg bruge f.x. Autan Family til den lille? Hvad med storebror på 4 år? Det virker nu ikke ret godt, så man føler sig fristet til at bruge voksenudgaven...
Når vi er i fjeldet bruger vi myggenet, men til hverdag og i børnehave m.v. er det rart, at have andre alternativer.
Med venlig hilsen
Charlotte