Brev:
Min datter på 2 år bider
4. september 2003
Alder:
2 år
Min datter på 2 år bider
Prinsessen får horn.
Min dejlige pige på 2 år er begyndt at slå, og nu også bide. Vi går i legestue flere gange om ugen. Hun leger fint med de andre, men pludselig som lyn fra en klar himmel vælter hun et barn, slår eller hopper på ham/hende. Forleden bed hun så også et barn i kinden. Jeg skældte ud og tog hende væk fra de andre børn. Hvad pokker skal jeg gøre? Ellers er hun meget kærlig og sød. Jeg har prøvet at observere hende, men det er helt umotiveret. Jeg glæder mig meget til et svar. Jeg tør slet ikke tage hende i legestue lige nu.
Venlig hilsen prinsessens mor.