Brev:
Over i egen seng
7. maj 2005
Alder:
13 mdr.
Over i egen seng
Hej Helen
Så har vi brug for en af dine gode betragtninger igen. Linus er nu blevet 13 mdr. og har indtil nu sovet i vores seng sammen med os. Vi har en kingsize-bed, så der er fortsat rigelig plads til far, mor og ham. Han har sovet godt sammen med os hidtil, men vi synes begge, at han viser tegn på at blive forstyrret, når vi går i seng. Hele aftenen sover han næsten uden at vågne, - når vi ligger der, vågner han konstant.
Vi har desværre ikke mulighed for at flytte ham i eget værelse lige nu, vores lejlighed er for lille. Vi har til gengæld købt hus, og flytter den 15.7., og der får vi selvsagt god plads. Han er netop startet i vuggestue, så der sker - og kommer til at ske - mange omvæltninger henover de næste par måneder.
SÅ, og nu kommer spørgsmålet, kunne vi flytte ham over i sin egen seng nu, så det måske bliver nemmere at flytte i eget værelse til den tid, eller er det at forlange for meget af ham, set i lyset af vuggestuestart og kommende flytning? Vi kan faktisk ikke helt greje ham, hvad det angår - ellers er han som en åben bog mht signaler om, "hvad kan jeg, og hvad kan jeg ikke klare" lige nu... Vi har prøvet nogle gange med egen seng, men han stejler meget overfor det. Så spørgsmålet er, om vi lige så godt kan tage den tur nu som senere, eller vi skal vente til vuggestuen kører godt, og vi er flyttet?
På forhånd tak for hjælpen.
Mange hilsner fra Kirsten