Brev:
Er fisk godt for børn
11. maj 2005
Alder:
6 mdr.
Er fisk godt for børn
Hej Helen
Jeg ved at du og andre anbefaler at små børn får fisk i deres grøntsagsmos. Ved du om der er undersøgelser som viser om dette egentlig er godt, - jeg tænker på tungmetaller, forurening og andet, som man både læser og hører om.
Hilsen Louise