Brev:
Ammestop og sove på eget værelse - 9 mdr.
13. maj 2005
Alder:
9 mdr.
Ammestop og sove på eget værelse - 9 mdr.
Hejsa
Min datter på nu 9 mdr er igen begyndt at ville ammes flere gange om natten. Samtidig sover hun stadig i vores soveværelse.
Jeg har tænkt, at hun snart skal ind på sit værelse, samt at nat-amningerne må have en ende.
Jeg vil derfor gerne høre din mening/erfaring: skal jeg ændre på begge ting på én gang eller tage en ting af gangen. Hvis en ting af gangen hvad tror du så jeg skal forsøge mig med først?
Mange hilsner
Susanne