Brev:
Aftensmad - nej tak!
7. september 2003
Alder:
7 mdr.
Aftensmad - nej tak!
Hejsa
Jeg håber på at kunne få et svar fra jer, da min sundhedsplejerske bare IKKE er til at få fat på!
Nå men her er problemet så. Min søn på 7 mdr har fået skemad siden han var 4 mdr. Han har spist ALT! Han har nu også fået kød osv. Men pludselig for 2 uger siden der nægter han pure at ville have mad....Det er nu gået over til kun at være ved aftensmaden. Han skriger og skriger og står i en flitsbue. Vi har prøvet alt nu. Kartoffelmos, kartofler i stykker, pasta med tomatsovs, ris, kødboller, fisk osv osv osv. Han har altid gerne ville have de ting, men nu der får han intet indenbords om aftenen.
Vi aner ikke hvad vi skal gøre, så i desperation igår gav vi ham en halv rugbrød med leverpostej(det får han nogen gange som mellemmåltid i løbet af en dag) Det ville han gerne spise :(
Men det nytter jo heller ikke noget at vi laver noget andet til ham hver gang (det har vi gjort 2 gange!) Så risikerer vi vel bare at han en dag pludselig er vant til at få sin vilje!
Nå men jeg håber du kan komme med nogle tips
Hilsen
Lise Christensen