Brev:
Mad/flaske/søvn
8. juli 2018
Alder:
5 mdr.
Mad/flaske/søvn
Hej Helen.
Så er jeg her igen.
Vores søn har de sidste 14 Dage haft en lidt sjov rytme. Sover kl. 18.30 hver dag. Da han så ikke sover så meget i løbet af dagen. Han vil ikke rigtig spise/drikke.
Her uddyber jeg lige rytme.
Vågner kl. 05-05.30. Ikke sulten. Kl. 06.30-07.00.
Spiser 2-3 skeer grød og flaske mme ca 60-120 ml.
Sover barnevogn ca 2 timer fra 07-09.00.
Tilbyder flaske eller mad samme som tidligere. Samme intet
Efter 2 timer vågen tid. Træt igen. Sover barnevogn ca 1 time.
Prøver at give flaske med 3 timers interval spiser igen ca 100 ml, hvis ikke spist tidligere.
Vågen igen i 2 timer. Måske et lille hvil 30 min 1 time. Mellem 15-16.00.
Aftensmad grøntsagsmos ved 17.00 tiden. Spiser 5-6 skeer. Bliver meget overtræt mellem 17.30-18.00, og får Flaske kl. 18.00. Sover 18.15-18.30. Sover 5-6 timer. Får flaske ved 23.30-00.00 Tiden. Drikker 210 ml.
Vågner igen 03.00 ca. 180 ml.
Sover til 05-05.30.
Skal nævnes det er nyt han ikke delvist ammes længere,
Ammede ellers om natten og ca 1 gang om dagen. Nu Stoppet helt for 2 dage siden.
Amningen var også 1-2 gange om natten. Inden det blev erstattet af flaske.
Mit spørgsmål er hvordan får vi ham til at spise/drikke Mere mme?
Han vil gerne se og er interesseret når vi spiser, og da Vi startede med grød for en lille måned siden var han Mere åben for at spise nu meget lidt der kommer ind.
Han blir hurtig distræt når han spiser vil gerne lege og klappe I bordet istedet.
Kan du komme med en ide om en bedre dagsrytme, og er det vi oplever normalt? Har han ikke et meget lille indtag ?
Vægt uændret 8 kg tager ikke på sidste måned.
Han vil ikke rigtig drikke vand, spytter det ud. Gode ideer???
Mange hilsner herfra
Mie.