Brev:
Vender sig om på maven i søvne
16. maj 2005
Alder:
8 mdr.
Vender sig om på maven i søvne
Min datter (næsten 8,5 måned) er begyndt at vende sig om på maven i søvne. Hun hverken protesterer eller bliver ked af det - sover bare på maven indtil vi vender hende om på ryggen.
De sidste nætter har vi vendt hende 3-4 gange. Det bekymrer os selvfølgelig, når vi nu ved at børn ikke må sove på maven. Men hvor gammel skal hun være, før det er okay, at hun sover videre på maven, når hun nu har fået sig vendt?
Hilsen Mette