Brev:
Vække om natten for at få mælk?
23. august 2018
Alder:
4 mdr.
Vække om natten for at få mælk?
Hej Helen
Tak for dine svar:-).
Jeg har en søn på 4 måneder, der får flaske (modermælkserstatning) som suppleres med amning.
Han plejer at sove rigtig godt om natten - kan godt sove 7-8 timer i træk om natten, hvis man ikke vækker ham for at give mad.
Er det nødvendigt at jeg vækker ham om natten for at give mad? I så fald, hvor hyppigt? Eller skal jeg lade ham sove indtil han selv vågner?
Venlig hilsen
Zadeh