Brev:
Svært ved at sove om dagen - 4 mdr.
24. august 2018
Alder:
4 mdr.
Svært ved at sove om dagen - 4 mdr.
Hej Helen
Min søn på 4 måneder har meget svært ved at sove om dagen, men sover rigtig godt om natten.
Har prøvet at give ham faste rutiner om dagen, når han skal sove f.eks. at prøve at få ham til at sove før han er over-træt samt prøvet at få ham til at sove cirka hver 3-4 time. Det skal dog siges, at han nemt falder i søvn i mine arme og under amning, men så snart han bliver lagt i sin vugge, vågner han og græder, hvad kan det skyldes? Det er den samme vugge, han sover udemærket i om natten.
Hvis jeg nogen dage, alligevel kan få ham til at sove om dagen, så vågner han ganske kort tid efter, cirka efter 20-30min. Andre gange, har jeg lagt mærke til, at han et par minutter efter, vågner med et sæt uden at der er larm omkring ham.
Venlig hilsen
Zadeh