Brev:
Mareridt - 7 mdr.
24. august 2018
Alder:
7 mdr.
Mareridt - 7 mdr.
Hej Helen.
Hvordan er det lige med små børn og mareridt? Malthe har i lang tid sovet fint om natten, med kun 1 amning. Men inde for den seneste måned, er han vågnet pludseligt og grædt voldsomt. Det gør han nu Ca. 2-5 gange om natten. Før i tiden, hvis han har vågnet og været ked er det fordi han har tabt sutten og vi har, så kunne give ham den og han sov videre, men så nemt er det ikke nu. Nu kan han vågne grædende med sutten i munden og derfor har jeg tænkt at det må være sult og ammet ham/givet flaske, men så kan der gå 1-2 timer og så vågner han igen på samme måde, så tænker ikke det er sult, men har egentlig bare ammet ham, fordi jeg troede det var sult.
Hvad ville dit råd være at gøre, også i forhold til hvor meget mad jeg skal tilbyde ham i løbet af natten, han skulle jo gerne snart helt kunne undvære mad om natten. Han bliver ammet eller får flaske omkring halv 8-8 inden han bliver lagt..
Det er slet ikke sjovt, når ens barn græder på den måde. Nu her til aften gjorde han det efter 1 time og 15 min. Ca og han var ikke rigtig til at trøste i sengen, så jeg tog ham op og vuggede ham lidt og han faldt så til ro igen og blev lagt i hans seng.
Håber du kan hjælpe.
Hilsen Louise