Brev:
Holdning til ferie i varmen
30. maj 2005
Alder:
6 mdr.
Holdning til ferie i varmen
Hej Helen
Hvad er din holdning til at tage en 6 mdrs pige med en tur til Tenerife? Der er 25-30 grader. Flyturen varer 5 timer. Hotellet har børnepool med havvand og lejlighederne har eget køkken.
Vi er lidt i tvivl, men skal beslutte os ret hurtigt, og er derfor interesserede i din objektive holdning til rejser med børn på den alder...
Kærlig hilsen
Marie Louise