Brev:
Forhud og forhudsforsnævring
31. maj 2005
Alder:
10 mdr.
Forhud og forhudsforsnævring
Jeg har lige et spørgsmål vedr. forhuden på tissemanden. Det er fordi jeg har snakket med en veninde om det, da hendes søn har for snæver forhud og evt. skal opereres.
Jeg har indtil nu ikke set efter på mine dregne, har en på 4 år og en på 10 mdr, men har nu selvfølgelig prøvet. Men på den lille er det faktisk kun et lille hul hvor han tisser ud af og jeg kan ikke trække huden tilbage, som jeg kan på den store.
Er det helt normalt og i fald det er, hvornår skal man kunne begynde at trække huden tilbage.
Håber at du kan svare på mit spørgsmål.
Hilsen Eva