Brev:
Fra bedside crib til eget værelse
22. december 2018
Alder:
10 mdr.
Fra bedside crib til eget værelse
Hej Helen!
Mange tak for dit sidste råd om at få vores dreng til at undvære mælken i løbet af dagen!!! Det er lykkedes både med formiddagsluren og eftermiddagsluren, og han sover nu så fint i barnevognen! Endelig!
Vi vil lige fortsætte med vores rutiner lidt endnu, men vi ønsker at næste skridt skal være at han skal over på sit eget værelse. Indtil videre har han sovet i en bedside crib i vores soveværelse, men denne er ved at være for lille, så vi synes også tiden er inde. Han altid har haft stort behov for kontakt og har været det vi selv har kaldt for "et kænguru barn", han har det bedst når han er i armene på os eller ihvertfald helt tæt. Men her i januar starter mor på arbejde igen, og vores dreng skal køres ind i vuggestue af far. Så hvornår er det mest hensigtsmæssig at forsøge at få ham ind på sit eget værelse og hvordan er det smartest at gøre?
Indtil videre bliver han ammet i vores soveværelse og når han så næsten sover bliver han puttet i bedside-sengen, hvor vi ligger helt tæt og han bliver nusset i søvn.
Vi ser frem til dit svar.
Med venlig hilsen
de spændte forældre