Brev:
Meget urolig dreng - 10 mdr.
23. december 2018
Alder:
10 mdr.
Meget urolig dreng - 10 mdr.
Kære Helen.
Vi har en dreng på 10 mdr som sover meget uroligt. Hans søvn har altid været en stor udfordring og han har aldrig sovet meget. Lige nu sover han ca 3 x 45 min om dagen og om natten vågner han ca hver anden time og er utryg.
Vi havde en periode hvor vi tog ham med en til os og sov om natten når han vågnede men det har vi ikke kunnet gære de sidste par mdr så bliver han meget forvirret og dybt ulykkelig. Vi sidder derfor med ham på skødet og forsøger at vugge ham i søvn, hvis vi ikke kan få ro på ham ved at ligge en hånd på ham.
Om dagen kæmpet vi meget med at forsøge at vugge ham i barnevognen når han vågner efter de 45 min da han oftest er træt når han vågner.
Vi har så meget brug for hjælp.
Han er ørerbarn og har dræn i ørerne.
Hvad kan vi gøre for at hjælpe ham, vi kan snart ikke hænge sammen mere?
Han starter i vuggestue her efter jul.
Jeg overvejer at købe en tyngdedyne kan du anbefale den?
Med venlig hilsen
den meget trætte mor