Brev:
Den første skemad - 5 mdr.
1. juni 2005
Alder:
5 mdr.
Den første skemad - 5 mdr.
Kære Helen
Mange tak for dit hurtige og brugbare svar ang. bl.a. start af skemad til min datter på 5 mdr.
Hun har fået en god start og spiser mellem 5-10 skefulde til hvert måltid. Får grød om formiddagen - og er især meget glad for kartoffelmosen med gulerod om aftenen.
Jeg vil dog gerne høre dig, om det er vigtigt af skifte mellem de forskellige grødtyper? Jeg har endnu ikke fundet majsmel, så det har hun ikke fået smagt endnu. Risgrøden var ingen succes, hvorimod boghvedegrøden med pæremos tiltaler hende.
På forhånd tak,
Kærlig hilsen
Rikke