Brev:
Mad og dagsplan 7½ mdr.
1. juni 2005
Alder:
7 mdr.
Mad og dagsplan 7½ mdr.
Kære Helen
Jeg er lidt i tvivl om, om den dagsplan jeg har lagt til min datter på 7½ mdr er passende (hun vejer 8,3 kg)
6.30 vågner
7.00 1½ dl grød
8.00 100-200 ml mme
ml kl 7.30 og 8.30 falder i søvn og sover ½-1½ t
10.30 100-200 ml majsvælling
ca. kl 11.30 middagslur ca 1 t
14.30 ½-1 glas Hipp + vánd af kop
16.00 100-200ml mme
ca. kl.16.30 ½ t eftermiddagslur
ca.kl. 18.00 1 glas Hipp + mme af glas
kl 19.15 100-200 ml majsvællig
19.30 puttes i seng
Jeg er lidt i tvivl om, om jeg tilbyder hende mad for ofte - men hun spiser jo godt... Gør en flaske mme det stadig ud for et måltid?
Det skal lige tilføjes, at hun er født 5 uger før termin. Ind til for ca en mdr siden fik hun bryst, men har selv valgt det fra (også om natten). Da hun fik bryst blev hun jo tit tilbudt mælk, og det er jeg nok stadig lidt tilbøjlig til at gøre.
Med venlig hilsen
Ditte