Brev:
Søvn og vuggestuestart - 10 mdr.
20. februar 2019
Alder:
10 mdr.
Søvn og vuggestuestart - 10 mdr.
Kære Helen
Laura er nu starter i vuggestue - pr. 1.2 hvilket er gået rigtig fint - hun virker til at hygge sig - er glad derovre og glad når vi henter hende samt resten af dagen. Hun virker tryg ved pædagogerne.
Den første uge gik med indkøring - anden uge hjemme pga sygdom. Og hun har nu været afsted tre da i denne uge - heldigvis uden problemer. Hun gør antræk til at blive ked af det når jeg går - men er stoppet inden jeg har lukket døren til stuen - så det ser jeg som helt okay.
Jeg er lidt bekymret angående hendes søvn. Hun sover 45 - 60 min om formiddagen - hvilket er som hjemme. Dog sover hun for det meste kun 1 time til middag - hvor hun normalt sover 2 og nogle gange mere. Hun har en enkelt dag sovet 2 timer og 20 minutter til middag.
Er det tiden der skal arbejde for os? Så hun bliver tryg og sover det længere? De dage hvor hun kun sover 1 time får hun en 3 lur om eftermiddagen. Sover nat fra 19/19.30 - 6.30.
På forhånd tak
Maja