Brev:
Slut med mælk om natten?
16. juni 2005
Alder:
10 mdr.
Slut med mælk om natten?
Hej Helen
Hvornår vil du anbefale, at jeg slutter med at give flaske om natten (kl. 23.00)?! Vores søn er 10 1/2 mdr.
Han får en flaske om morgenen, og en inden han skal sove (200 ml pr. flaske).
Med Venlig Hilsen
Line