Brev:
1 år og modermælkserstatning
17. juni 2005
Alder:
12 mdr.
1 år og modermælkserstatning
Hej Helen
Er der noget galt i at gi' vores datter på 1 år Nan 1 om aften inden hun skal i seng?
Vi gør det når vi ikke syntes hun har spist så meget aftensmad og tænker at hun må være sulten og hun spiser da for det meste også hele flasken (230 ml). Og hun får børstet tænder bagefter.
Hilsen Camilla