Brev:
Nattesøvn 1 år
21. juni 2005
Alder:
12 mdr.
Nattesøvn 1 år
Hej Helen
Min søn på 1 år, er begyndt og vågne mellem kl. 04,00-05,00. Det har han aldrig gjort før. Han har sovet igennem siden han var 6 mdr.
Vi troede først, at det var pga tænder, han er ved at få nogle af de bagerste tænder. Men så vil tidspunktet han vågner på være ureglemæssig!
Vi har prøvet og lade ham ligge lidt, men han begynder og græde meget volsomt, og 7,9,13 han græder næsten aldrig! Det er ikke fordi han ikke er træt, sulten eller tørstig. Vi har prøvet alt.
Er det en periode han skal igennem?
Han sover ca. 3 timer om dagen, og det er til middag.
Jeg håber du måske har en logisk forklaring på det!
Med Venlig Hilsen
Pia