Brev:
Min pige på 7 uger sover meget
11. september 2003
Alder:
7 mdr.
Min pige på 7 uger sover meget
Jeg er en 3. gangs mor med en pige på 7 uger, som jeg synes sover meget. I løbet af en dag er hun kun vågen mellem 4 og 5 timer, kan det være fordi hun får for lidt at spise?
Hun har taget 770 gram på og er vokset 6 cm. Når hun er vågen er hun meget intresseret i at kigge på ting.
Ann