Brev:
11 mdr. og badning
23. juni 2005
Alder:
11 mdr.
11 mdr. og badning
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål vedr. vores søn på knap 11 måneder, og det er om han er gammel nok til at komme ud og bade med os i Storebælt, eller om det ikke er varmt nok for ham?
Jeg tænker, at det kunne være dejligt for ham en rigtig varm sommerdag enten at komme i vandet eller sidde i et badekar i haven og blive kølet ned.
Jeg er dog i tvivl om han er for lille, og stadigvæk kun må komme i 37 gr. varmt vand.
Håber at du kan være behjælpelig med dette spørgsmål.
På forhånd tak.
Hilsen Pernille