Svar: 11 mdr. og badning
23. juni 2005
Alder:
11 mdr.
Kære Pernille
Du må meget gerne tage din dreng med til vandet. Det vigtigste er dog at du ikke presser ham til at være i vandet, hvis han selv synes det er for koldt, men lader ham prøve sig frem lidt forsigtigt.
Et badekar i haven er også helt i orden og det må gerne være kølende. Man kan dog sige at du jo har mulighed for at komme lidt varmt vand i et badekar, så temperaturen ikke kun er 16 grader, men måske 25 og det ville jo også være dejligt.
Husk i øvrigt at børn i den alder jo ikke bør være alene med vand og husk endelig også solcreme, solhat og i det hele taget beskyttelse af solens stråler.
God fornøjelse:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske