Brev:
Nichlas slår
27. juni 2005
Alder:
18 mdr.
Nichlas slår
Hej
Nichlas er nu 1½ år og han slår, men det er kun mig. Vi kan ligge i vores seng om aftenen og hygge og pludselig bliver han gal og slår lige i hovedet. Selv om jeg siger hårdt nej, jeg vil ikke have du slår så bliver han ved.
Det er kun mig aldrig andre. Jeg bliver så ked af det hver gang for lige for tiden er vi genhuset i et sommerhus pga en stor svampeskade i vores eget kan det være fordi han mærker vi er dybt frusterede alle sammen?
Jeg er så ked af det Helen, hva gør jeg forkert?
Gitte