Brev:
Mad og søvn - 4 mdr.
28. juni 2005
Alder:
4 mdr.
Mad og søvn - 4 mdr.
Hej Helen
Min datter er 16 uger gammel og har rigtig rod i sine søvnvaner om dagen. Hun vågner hver gang præcis efter en halv time, når hun sover til middag og man kan tage den præcis på klokkeslettet, så det er helt utroligt.
Jeg har prøvet alt for at støtte hende i at sove videre, men hun er lysvågen. Det bevirker så selvfølgelig at hun hurtigt bliver træt igen og sådan fortsætter det så det meste af dagen indtil tidligst kl 15.30, hvor hun som regel kan sove lidt længere. Jeg lægger hende samme sted hver gang. Nu har jeg bare givet op og lader hende tage 2-3 af de små lure og en længere senere på dagen. Er det ok? Hun er så meget træt om aftenen.
En anden ting er at jeg jo snart skal igang m. grød. Hun har fået erstatning siden hun var 5 uger. Har fået Nutramigen indtil for 1 måned siden (ville ikke spise det mere), får nu Allomin 1 og den gule om aftenen. Hun sover så fra ca. kl 20.30 til 01.30. Skal hun have vælling eller er det ligemeget? Og eftersom hun har lidt børneeksem samt er disponeret for allergi (faderen), hvorlænge er det smartest at vente m. grød?
Det var meget, men jeg håber det er ok.
På forhånd tak!
Med venlig hilsen
Marie-Louise