Brev:
Afføring og kost - 6 mdr.
5. august 2019
Alder:
6 mdr.
Afføring og kost - 6 mdr.
Hej Helen
Først tusind tusind tak for dagsplanen og rådet omkring at vores søn trænger til mere mad og også noget i fingrene samt kød og drømme flasken
Nætterne og dagene er så gode nu! Og han sover fra 19.30-7 🙌🏼
Efter vi er startet på havregrød om morgenen og han får også lidt rugbrøds hapser til frokost efter grøden, så laver han afføring 2 gange dagligt. Nogle bleer mere fyldte end andre. ...
...
Men sagen er, at vi har altid bøvlet med hans mave og haft kolik agtige smerter og så endte vi på movicol hvor han har har fået 2 hele breve hver dag i en måneds tid og stadig kun med en ble hver dag eller hver anden
Kan den “rigtige” kost have en positiv effekt på ham måske?
Og hvornår siger man at deres afføring ændre sig til at blive fast og ikke bare sådan noget tykt grød agtig noget
Hilsen mor til T