Brev:
Sengetid - 7 mdr.
28. juni 2005
Alder:
7 mdr.
Sengetid - 7 mdr.
Hej
Jeg har en dreng på knap 7 mdr., han har altid været svær at få til at sove om aftenen. Det har dog i en periode gået godt.
Nu er han dog begyndt så småt igen med at være svær at få til at falde i søvn. Han er træt nåt vi putter ham ca. kl 20.00 men han kan ikke falde i søvn. Jeg har tænkt på om vi skal have et fast klokkeslæt hvor han skal puttes. Tror du det vil hjælpe.
Vi har et fast putteritual, så det er ikke det der mangler.
Har du et godt råd?
Venlig hilsen Annelise