Brev:
Hvor sart er babys hoved?
11. september 2003
Alder:
4 mdr.
Hvor sart er babys hoved?
Hej
Min 4 uger gamle baby slog sit lille hoved idag. Mens jeg sad på forsædet i bilen, kom jeg til at løfte ham op, så hans hoved ramte solafskærmningen, som var slået ned. Han blev lidt forskrækket og begyndte at græde, men det gik hurtigt over igen, og der er ikke noget at se på hans hoved. Kan jeg have beskadiget hans hoved, hvis den har ramt de bløde pletter?
Med venlig hilsen
Mette