Brev:
Går skævt og udslæt?
2. juli 2005
Alder:
12 mdr.
Går skævt og udslæt?
Hej Helen
Jeg er lidt i tvivl om min datter's måde at gå på. Hun er 1 år og går kun ved støtte og med gåvogn. Men det der går mig lidt på er at den højre fod vender helt vandret, altså med tæerne ud til højre! Venstre for pejer pænt ligeud. Er det noget der skal undersøges eller er det helt normalt, når man stadig er lidt usikker på benene?
Min læge har taget sig den frihed at ta' sig en meget lang ferie:-) så jeg vil da helst undgå at gå til anden læge, hvis det ikk er noget... Det skal lige siges at hun kun har gået i lidt over en måned så det er jo noget nyt for hende OG føderne:-) Hun virker ikk selv generet af det. Der er mere det om det er noget der fortsætter og vil påvirke hendes gågang?
Et andet spørgsmål som nok er lidt svært at svare på:-) Hun får dagligt noget udslæt lige under munden. Det er rødt og så er der ligesom tør hud på. Hun klør sig ikke selvom det ligner hun gør. Og det virker som om det forsvinder om natten. Hun har i det hele taget noget medtaget hud i form af røde knobber eller lignende. Hun klør sig også ret tit i baghoved selvom det ikke er noget at se?
Det er nok svært at svare på når man ikk kan se det:-)
Håber du kan hjælpe lidt.... igen :-)
Hilsen Camilla.
Og god sommer:-)