Brev:
Eksta fedtstof og sødmælk
2. juli 2005
Alder:
12 mdr.
Eksta fedtstof og sødmælk
Hej igen igen:-)
Jeg har lige lidt mer' jeg gerne vil spørge om;-)
Jeg hører og læser lidt forskelligt om, hvilken mælk et barn på 1 år helst skal drikke. Er det sød - eller letmælk?
Der er vidst noget med at sundhedsstyrrelsen har ændret det?
Og så er jeg lidt i tvivl om jeg stadig skal tilsætte ekstra fedtstof i hendes mad? Hun er jo fyldt et år og får det mad vi spiser og det er ikke altid lige fedtfattig:-), men tilgændgæld får hun masser af grønsager. Hun vejer lige det hun skal.
Farvel igen:-)
Hilsen camilla