Brev:
Ud af natamning
3. juli 2005
Alder:
10 mdr.
Ud af natamning
Kære Helen
Vores søn er 10 måneder. Han har været ofte syg og har derfor sovet meget dårligt. For at give ham ro, er han blevet ammet om natten. Nu har han det rigtig godt, men vi synes det er svært at komme væk fra nat amningen.
Han spiser fint i løbet af dagen, så han kan vel ikke være sulten, eller hvad? Han bliver ammet kl ca 19.30 inden han skal sove.
Vi giver ham lidt vand, når han vågner og lader ham blive i sengen. Hvis han er ked sidder vi ved hans seng og putter ham, vi går aldrig fra ham når han græder. Når kl er ca 1-1.30 bliver han rigtig ked og falder først til ro, når han bliver ammet.
Skal han bare have en "kold tyrker" eller hvad kan vi gøre?
Hilsen Katja og Thomas