Brev:
Baby med til begravelse?
11. september 2003
Alder:
8 mdr.
Baby med til begravelse?
Hej Sundhedsplejerske.
Min mands onkel er lige død i en trafikulykke - dvs. alt for tidligt - og vi skal til begravelse. Det kommer til at foregå i Jylland og vi bor på Sjælland, så der bliver nok tale om en tur med overnatning hos familien. Kan vi tage vores 8 måneder gamle datter med, eller vil al den sørgen være problematisk for hende??
Da onklen nu er død så tragisk, vil der formentligt være en ekstra sørgelig stemning i forhold til en begravelse af en person, der er død af alder, og jeg kan ikke finde ud af, om vores datter vil blive forskrækket/bange for alle de grædende mennesker.
Tak for hjælpen.
Venlig hilsen
Anne