Brev:
Sovevaner om dagen - 11 mdr.
5. juli 2005
Alder:
11 mdr.
Sovevaner om dagen - 11 mdr.
Hej Helen
Denne gang endnu et spørgsmål vedr. Majas lure om dagen.
Vi arbejder i øjeblikket på at skære hendes normale 3 daglige lure ned til 2 (hun er 11 mdr - så det må være på tide). Nogle dage lykkes det - andre ikke. Hvis eftermiddagsluren slutter før 14.30 har jeg ville lægge hende ved 16-tiden til en lille lur inden aftensmad, men de sidste dage har hun bare ikke villet sove. Idag stod hun op fra middagslur kl 13.30 og blev puttet kl 19. Hun var træt da hun blev puttet, men ikke overtræt eller hysterisk.
MEN moderen synes nu nok at sådan en lille en burde sove lidt længere hvis hun skal skippe den sene lur. Er det ok at hun er vågen mere end 5 timer?
Måske lyder det pylret, men jeg er så vant til at hun sover hyppigt. Om morgenen derimod holder hun ikke så længe, der kan hun puttes allerede ved 8-tiden (hun står op ved. 5.5.3 tiden).
Mange hilsner
Lene