Brev:
Hvornår ammestop
12. juli 2005
Alder:
10 mdr.
Hvornår ammestop
Kære Helen
Vores søn er 10 måneder og bliver stadig ammet aften og tidlig morgen. Han virker stadig glad for det og jeg har det også fint med det.
Men på et tidspunkt skal det jo stoppe, hvornår er det et godt tidspunkt og hvordan griber vi det bedst an?
Hilsen Thomas og Katja