Brev:
Skade på tænder efter fald
25. juli 2005
Alder:
9 mdr.
Skade på tænder efter fald
Hej Helen
Pyhaaa....vores lille pige kom kravlende og faldt lidt forover pludseligt med det resultat at hun slog hovedet ned i gulvet.
Hun græd kortvarigt, hun blødte ud af munden, og hendes læbe hævede op og blev helt rød. Vi er selvfølgelig vildt bange for, at der skete noget med hendes tænder (hun er 9 mdr. og har 4 tænder i overmunden, 2 i undermunden) Der er ikke umiddelbart noget at se på tænderne, tandkødet er ikke rødt eller noget.
Kan det tænkes, at tænderne alligevel er beskadiget og vil falde ud?
Vi kender en lille dreng som mistede sin fortand da han faldt direkte ned på den oppe fra en seng. Hans tand blev helt rød i tandkødet og faldt ud dagen efter.
Kan du mon berolige mig lidt :-)
Kærlig hilsen
Lise