Brev:
Tænderskærende
25. juli 2005
Alder:
11 mdr.
Tænderskærende
Hej Helen
Maja har 4 tænder at være stolt af, fortænder i over- og undermund. Hun er de seneste dage begyndt at skære tænder ind imellem. Det lyder frygteligt, og jeg tænker på om hendes tænder kan tage skade? Har du nogen erfaring med det?
Jeg tænker på om hun er begyndt på det fordi hun kan, (nu har hun jo endelig tænder), og holder op med et igen når det er blevet uinteressant, men jeg ved ikke hvor hurtigt tænderne kan tage skade.
Mange hilsner
Lene og Maja