Brev:
Putningen kokser
25. juli 2005
Alder:
10 mdr.
Putningen kokser
Hej Helen
Jeg går direkte til vores nuværende problem, som drejer sig om, at Jaspar nægter at sove både dag og aften. Især om aftenen. Vi har før prøvet, hvor han selv om han er træt ikke vil sove. Men nu er det gået helt i hårdknude, for vi ved ikke hvad vi skal gøre og vil nødig lade ham skrige.
Han fylder snart 10 måneder og er ellers glad og aktiv hele dagen, men så snart han skal sove og vi går op på værelset går han helt i selv sving og skriger. Vi har også svært ved at trøste ham og vi har prøvet at lade ham ligge i max 5 min uden at gå ind til ham, men det er så frygtelig. Vi aner ikke hvad vi skal gøre og synes også det fylder alt for meget. Vil bare gerne have, at vi kunne lærer ham at falde i søvn selv uden at bruge 2 timer hver aften.
Hvad vil du mene vi skulle prøve eller gøre.
Hilsen Annette