Brev:
Storesøster - 12 mdr.
25. juli 2005
Alder:
12 mdr.
Storesøster - 12 mdr.
Hej Helen
Vi overvejer om Maja skal være storesøster, men er i tvivl om hvornår det er det bedste tidspunkt for hende. Hvilke tanker gør du dig om aldersforskel mellem søskende, både på kort og lang sigt. På lang sigt tænker jeg det er godt, der ikke er så stor aldersforskel, men på kort sigt kan det jo være svært at forstå at man skal dele mor og far med en anden.
Maja er et år nu, og jeg er 34, så jeg vil ikke gerne vente alt for længe. Jeg ved godt der ikke er noget klart svar på mit spørgsmål, men du har garanteret nogle erfaringer eller gode råd, også om hvad det er vigtigt at være opmærksom på hvis der er stor hhv. lille forskel.
Mange hilsner
Lene og Maja