Brev:
Urolig om natten - 4 mdr.
26. juli 2005
Alder:
4 mdr.
Urolig om natten - 4 mdr.
Jeg er mor til tvillinge drenge på 4 måneder. Jeg har ammet dem fuldt, dog har de fået en flaske inden sengetid ca. kl 21 siden de var 3 uger gamle, da min mælkeproduktion har været lav om aftenen. Og de har så fået mad 1 gang om natten.
Siden de var 2 ½ måned har de sovet igennem, og den ene gør det stadig. Den anden har svært ved at falde i søvn, vi vil nærmest sige at han bliver hys, når han har fået flasken, og det er ved at være senge tid. Han falder i søvn, men vågner om natten og vil ikke sove igen, hverken i egen seng eller hos mig. Jeg har så ammet ham, hvor han så er faldet i søvn.
Han er generelt mere urolig, end han har været om natten. Vi har prøvet at give ham en flaske mere, ved 18 tiden, og give ham vælling inden sengetid, da vi tænkte, at han muligvis ikke får nok i løbet af dagen..... I løbet af dagen ammer jeg 5 - 6 gange. Mit spørgsmål er så, får han mon nok og hvorfor sover han så uroligt og vågner lige pludseligt om natten, når han har sovet igennem.
Venlig hilsen Skytten