Brev:
Ferie og rejse
27. juli 2005
Alder:
5 mdr.
Ferie og rejse
Kære Helen!
Først og fremmest har jeg lige et par spørgsmål ang. ferie. Vi skal til Frankrig, og vores datter Isabella vil der være omkring 5 måneder (om 2 uger). Hun får jo allomin, og spørgsmålet er om jeg kan bruge kildevand, som bare blir opvarmet eller om det skal koges? Derudover: Kan man tage hende med i poolen i kortere tid, selvom man ikke ved hvor ren den er og hvor meget klor der er i?
Ang. skemad, har jeg også et spørgsmål. Hun har fået grød i nogle uger nu. Har mistet interessen en lille smule men jeg blir ved. Er nu også begyndt en smule med lidt grøntsagsmos, men er det vigtigt at give hver dag eller er det ok at springe over visse dage, hvis vi ikke lige er hjemme osv? Og hvis jeg bruger noget på glas, skal det så varmes først og hvornår kan jeg give det direkte?
Og så lige til sidst til det evindelige spørgsmål:
Vi har stadig problemer med at lægge hende om dagen. Har læst The no-cry sleep solution og bruger faktisk mange af tricks'ne men det ender altid med at jeg går rundt med hende på armen til hun sover. Det tager kun 10 min at få hende til at sove på den måde, men min ryg holder ikke mere til det, hun vejer knap 9 kilo og det er selvfølgelig også en dårlig fremtidsplan. Kan jeg bare trække den så langt til hun selv falder i søvn ved flasken? For måske er hun bare ikke træt nok. Hun vil ikke lægges i barnevogn og lægger jeg hende i sengen, så skriger hun til jeg tager hende op, selvom jeg ligger ved siden af hende og trøster etc. Det er meget udmattende, men det ved du vel!!
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Marie-Louise