Brev:
Problemer ved sengetid - 14 mdr.
28. juli 2005
Alder:
14 mdr.
Problemer ved sengetid - 14 mdr.
Hej Helen
Vores datter på 14 mdr. har de sidste 2 uger været umulig og ligge i seng om aften, hun skriger og græder som var hun pisket.. det starter når vi har læst gonat historie og skal sige gonat, så begynder hun og inden vi når ud af vær. står hun op i sengen og skriger.. hvor efter vi igen putter hende og går ud, det kan tage over en time inden hun jo så har skreget sig i søvn.
Vi har prøvet og tage hende med ind i stuen for og køle af, og så er hun glad, men lige så snart hun skal ind i sin seng igen starter det hele igen.. Jeg har nu med held 2 gange kunne vugge hende i søvn på armen..
Hvorfor er hun pludeslig sådan, vi har aldrig haft problemer med at ligge hende til at sove..
Kan det være et spørsmål om tryghed?
Hilsen Rikke